کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

آیا غول وجود خارجی دارد؟


در داستان های عامیانه اغلب از غول صحبت می شود که طول و عرض آن چند برابر انسان معمولی است و نیروی خارق العاده ای دارد که می تواند انسان ها و حیوانات و حتی ساختمان ها را له کنند.

در فیلم های سینمایی گاهی با استفاده از حقه های سینمایی این غول را نشان می دهند که انسان ها و اتومبیل ها و هواپیما و توپ جنگی را با دست می گیرد و به گوشه ای می اندازد.

اما ناچارا باید بگوییم که همه ی اینها زاییده ی تخیل انسان است و همجین موجودی به هیچ عنوان وجود ندارد.

اما می دانیم که انسان های واقعا قد کوتاه،مانند قبیله ی 《پیگمن ها》در واقعیت وجود دارند.و همچنین تعدادی از مردم مثل اسکیموها و اهالی شمال اسکاندیناوی و قبایلی از سرخ پوستان آمریکای جنوبی تا حدی کوتاه قد هستند.

در حقیقت غول ها در روایات و افسانه ها وجود دارنددر خیلی از نقاط آسیا و اروپا افسانه هایی از غول ها رواج دارد که در زمان های گذشته می زیستند ولی هیج شواهد علمی وجود ندارد که چنین مردمی اصلا وجود داشته اند.

با این حال افراد غول پیکری را می شناسیم که در برخی نمایش های عامیانه و سیرک ها شرکت می کنند و باعث شور و نشاط مردم می شوند.

باید بگوییم که در بدن این افراد یک عضو به درستی کار نمی کند و این جثه ی بزرگ به همین نقص مربوط می شود.

غده ی مخاطی وظیفه ی رشد خیلی از اعضای بدن را دارد.

گاهی اوقات این غده هورمون های زیاد و بیش از حد نیاز ترشح می کند.

یکی از این هورمون ها،هورمون رشد است که تاثیر مستقیم بر روی اندام و اسکلت بدن می گذارد.و اگر این هورمون رشد در زمانی که شخص هنوز استعداد رشد دارد بیش از اندازه ترشح شود،شخص از هم نوعان خود تا حد زیادی درشت تر می شود که به اِشکالِ غده مربوط می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد