کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز

 فارسی یازدهم خیلی سبز همانطور که می دانید هدف از چاپ کتاب های کمک درسی قبولی دانش آموزان در امتحان های کلاسی و یا آزمون های سراسری و کنکور است.کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز همانطور که از نامش پیداست متعلق به پایه یازدهم است.این کتاب توسط نویسندگانی چون افشین محی الدین،جلال الدین دهقانی و ابوالفضل غلامی در ۳۱۵ صفحه به رشته ی تحریر در آمده است و توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کتاب به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

انتشارات خیلی سبز یکی از پر طرفدار ترین انتشارات در زمینه ی کتاب های کمک درسی است و آثار آن به سبب متن ساده و بدون ابهامی که دارد مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است.

کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز شامل درسنامه مطابق عنوان های کتاب درسی،تست های چهار گزینه ای و پاسخنامه تشریحی می باشد.

درسنامه ی کتاب بسیار روان و سلیس است و دانش آموز به خوبی آن را می فهمد.این درسنامه سه بخش دارد که شامل لغات و املا،محتواها و آرایه های ادبی و نکته های دستوری می شود.

سوال های تستی چهار گزینه ای کتاب،شامل سوال های پر تکرار کنکوری و سوال های تالیفی می باشد و پاسخنامه ی آن نیز بسیار کامل است و در کنار نشان دادن پاسخ صحیح نکات کلیدی را نیز مجددا تکرار می کند تا ملکه ی ذهن دانش آموز شود.

نکته ی مثبت و قابل توجهی که وجود دارد در رابطه با جلد کتاب است که به شکل یک شناسنامه طراحی شده و در آن مشخصات حافظ شیرازی آورده شده است.همین طراحی جلد زیبا سبب می شود که دانش آموزان بیشتر به آن علاقمند شوند.

اگر در شرف شرکت در کنکور هستید و یا در امتحان های کلاسی مدرسه ضعیف عمل میکنید پیشنهاد می کنیم با خریداری این کتاب و مطالعه ی آن سطح علمی خود را بیش از پیش بالا ببرید.

همه چیز راجب کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز

فلسفه و منطق خیلی سبز در زمره کتاب های کمک درسی قرار می گیرد و توسط حمید سودیان طهرانی و محمدجواد سه دهی در ۴۱۲ صفحه نوشته شده است.

آخرین نسخه و جدیدترین نسخه از این کتاب در سال ۱۴۰۰ در انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است.برای ددیافت اطلاعات بیشتر به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

انتشارات خیلی سبز یک انتشارات با تجربه در زمینه نشر کتاب های کمک درسی است که بسیار معروف و پر طرفدار است.

کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز دو بخش کلی به نام ذره بین و میکروسکوپ دارد.

این کتاب که شامل مطالب مربوط به پایه ی دهم و یازدهم است در ابتدا با درس منطق از پایه دهم آغاز می شود و سپس به درس فلسفه پایه یازدم می رسد.

الگوریتم کتاب بدین شکل است که ابتدا درسنامه قرار می گیرد و سپس تست های مربوط به آن بخش و بعد از آن هم پاسخنامه تشریحی قرار می گیرد که دانش آموز از صحت پاسخدهی خود آگاه شود.

این پاسخنامه تشریحی بسیار مفید است چرا که جواب صحیح را به مهم ترین نکته های کنکوری به دانش آموز می دهد.

این کتاب ۴۱۲ صفحه و تعداد ۱۷۱۰ تست کنکوری و تالیفی و جامع دارد که کمک شایانی به قبولی دانش آموزان با رتبه ی بالا می کند.

اغلب کتاب های کمک درسی برای اینکه طرفداران خود را از دست ندهند هر ساله تجدید چاپ می شوند و مطالب جدید را به محتوای خود اضافه می کنند.

در درسنامه ی این کتاب تمامی مطالب مهم و نکته های کنکوری مفید آورده شده است.

اگر شما هم قصد شرکت در کنکور را دارید پیشنهاد می کنیم دو ماه مانده به کنکور این کتاب را تهیه و مطالعه کنید تا مروری بر آموزه های قبلیتان باشد و احتمال قبولی در کنکور را هم افزایش می دهد.

برای خرید این کتاب می توانید به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

کتاب زبان دهم مبتکران را بیشتر بشناسیم

زبان دهم مبتکران جزو کتاب های کمک درسی است که توسط شهاب اناری و روزبه شهلایی در ۲۰۴ صفحه گردآوری شده است.برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کتاب به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

این کتاب شامل چند بخش است از جمله:گرامر،واژگان،درک متن و تست نمونه که در آخر هر درس آمده است‌‌.

دکتر شهاب اناری یکی از اساتید زبان انگلیسی است که کتاب های نگارش شده توسط وی بسیار جامع و کامل و همچنین کاربردی است.

کتاب زبان دهم مبتکران مناسب دانش آموزان پایه ی دهم می باشد و دانش آموزان در هر سطح علمی می توانند این کتاب را تهیه و مطالعه کنند.

به علت اینکه این کتاب حجم بالایی دارد پیشنهاد می شود زمان زیادی را برای مطالعه ی آن بگذارید.

در این کتاب همه ی نکاتی که سبب یادگیری بهتر دانش آموز می شود آورده شده است.

لازم به ذکر است که در انتهای هر درس این کتاب بخشی با عنوان خلاصه مطالب وجود دارد که برای یادآوری مجددا آورده شده است.

همچنین در پایان هر درس یک آزمون کلی وجود دارد که شامل گرامر و لغات و تست های مفهومی است.

در قسمت دیگر کتاب فرهنگ لغات وجود دارد که تمامی لغت های پایه هفتم تا دهم در آن قرار دارد.تا مجموعه ی کاملی از لغات در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

برای خرید این کتاب می توانید به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

بهتر است برای زدن این تست ها مانند آزمون های واقعی زمان بگیرید و در آن زمان به همه ی تست ها پاسخ دهید و به این صورت خود را محک بزنید.

کتاب های مبتکران یکی از بهترین کتاب های کمک درسی هستند.

انتشارات مبتکران یکی از با سابقه ترین انتشارات است که در همه ی پایه های تحصیلی کتاب کمک درسی منتشر می کند.

اگر شما هم احتیاج به تمرین و تکرار دروس را دارید پیشنهاد می کنیم حتما این کتاب ها را تهیه کنید.

کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

۳۳ استراتژی جنگ یکی از آثار نویسنده برجسته ی آمریکایی رابرت گرین است که در ۶۲۷ صفحه نوشته شده است.برای گرفتن اطلاعات بیشتر و خرید این کتاب می توانید به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

اکثر کتاب های او در رابطه با استراتژی و قدرت و وسوسه است.

در این اثر نکات آموزنده ای نوشته شده که در زندگی کاری و روزمره شما بسیار مفید خواهد بود.

به عبارتی دیگر زندگی مانند یک میدان جنگ است برای این که در این جنگ پیروز میدان شما باشید باید استراتژی های مناسب و کاربردی را پیاده کنید.

این کتاب زمان کوتاهی پس از چاپ به فروش خوبی رسید که همین امر باعث شد نویسندگان سایر کشور ها آن را به زبان های مختلف ترجمه کنند.

در ایران هم این کتاب بارها ترجمه شده است که رولن ترین ترجمه متعلق به فاطمه باغستانی است که در انتشارات نسل نو اندیش به چاپ رسیده است.در ادامه به برخی از ویژگی های این کتاب جذاب می پردازیم.

-این کتاب به شما می گوید که در زندگی جند هدف مشخص انتخاب کنید و فقط بر روی آنها تمرکز کنید و برای بدست آوردن آنها تلاش کنید.اگر هدف خود را از قبل مشخص نکنید همیشه احساس شکست می کنید و در زندگی به هیج جا نمی رسید.

-تلاش کنید ذهن انسان ها را بخوانید اگر بتوانید ذهن رقیب را بخوانید ده هیچ جلو می افتید.

-هرگاه هدفی را در سر دارید به سرعت آن را محقق کنید و نگذارید این روند به آرامی صورت گیرد.

-سعی کنید در هنگام سختی ها و مشکلات آرامش خود را حفظ کنید و دستپاچه نشوید.

-هر گاه مشکلی برایتان پیش آمد سعی کنید آن را به چند قسمت تقسیم کنید و برای هرکدام راهکار درستی بیابید.

-گاهی بگذارید حریفتان قدم اول را بردارد چرا که آنها در هنگام عصبانیت تصمیم خوبی نمی گیرند و شما در این لحظه می توانید برگ برنده ی خود را رو کنید.

کتاب اشتباهات یک زن در چه موردیست؟

کتاب اشتباهات یک زن  یکی از کتاب های نویسنده ی خوش ذوق آمریکایی ام.سوسا است که در سال ۲۰۱۶ انتسار یافت و در مدت کوتاهی به فروش خوبی دست یافت.

به دلیل فروش بالا مترجمان سراسر جهان آن را به زبان های زنده ی دنیا ترجمه کردندو در ماوی بوک  قرار داده شده.

در ایران هم این اثر توسط تعدادی از مترجمان به فارسی ترجمه شده که بهترین ترجمه متعلق به نجمه سالاری می باشد.

این کتاب در زمره ی کتاب های روانشناسی قرار دارد و موضوع آن در رابطه با خودشناسی است.

ام‌.سوسا نویسنده ی معاصر است که بیشتر شهرت خود را از طریق شبکه های مجازی به دست آورد.

او در شبکه های مجازی افکارش را با طرفدارانش به اشتراک می گذاشت.بیشتر کتاب های او در رابطه با بانوان می باشد.

موضوع کتاب اشتباهات یک زن در رابطه با اشتباهات گذشته و درس گرفتن از آن است و به خوانندگان می گوید برا اینکه رشد کنید باید از خطاهای گذشته عبرت بگیرید.

این اثر دو جلد دارد و توسط انتشارات مجید منتشر شده است.

نویسنده با نوشتن این اثر به ما می گوید که اگر از اشتباهات گذشته ی خود عبرت بگیریم و کاملا آنها را تجزیه و تحلیل کنیم می توانیم در آینده از تکرار آنها پیشگیری کنیم.اشتباهات یک زن به موضوع احساسات و کنترل عواطف زنان بسیار توجه می کند ام.سوسا می گوید که اگر عاشق خودتان هستید و یا میخواهید عاشق خودتان باشید حتما این کتاب را مطالعه کنید حتی برای یکبار.

لازم به ذکر است که بعد از انتشار اشتباهات یک زن در سال ۲۰۱۶،این اثر به عنوان یک اثر نمونه در روانشناسی به همگان معرفی شد و پس از آن بود که ام.سوسا ترغیب شد آثار دیگر خود را نیز منتشر کند.

دو راهی یکی دیگر از کتاب های این نویسنده است اما متاسفانه هنوز مترجمان ایرانی آن را ترجمه نکردند.