کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

آیا کتاب oxford word skills خوب است

با سلام

امروز میخوام در مورد کتاب oxford word skiils باهاتون صحبت کنم که آیا این کتاب برای مطالعه خوب هست یا خیر.

من در اینترنت خیلی مطالب در مورد این کتاب خوندم و یک سایتی پیدا کردم که مقداری از متنش را برای شما میزارم و شما عزیزان می توانید برای خواندن کل مطلب به سایت زبان بوکز که یک سایت خوب برای خرید کتاب زبان می باشد مراجعه فرمایید.

در ضمن یاداوری میکنم که قیمت های این سایت برای خرید کتاب زبان عالی می باشد و همچنین تیف گسترده ای از کتاب ها انگلیسی و فرانسه و آلمانی و ... را دارد.

خب بریم سر موضوع اصلی خودمون یعنی کتاب آکسفور ورد اسکیلس

امدیوارد این مقاله تونستته باشه شما رو تو مسیر درست برای انتخاب کتاب قرار داده باشه


کتاب oxford word skills یکی از بهترین کتاب های زبان انگلیسی، در ادامه به توضیح کامل این کتاب می پردازیم:

بخش عمده‌ای از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی به کتاب‌های یادگیری لغات اختصاص دارد. کتاب Oxford Word Skills، به عنوان یکی از کتاب‌های کاربردی زبان انگلیسی شناخته شده است. شما می‌توانید با خواندن مجموعه کتاب oxford word skills آموزشی، به راحتی از عهده پاسخ به تست‌های شنیداری، گرامری و قواعد دستور زبان برآیید. این کتاب سه جلدی در سطح‌های مختلفی در بازا عرضه می‌شود. خریداری کتاب  Word Skills برای تمامی زبان آموزان توصیه می‌شود. شما در هر سطحی که باشید می‌توانید از این مجموعه استفاده کنید. این مجموعه آموزشی ویژگی‌های برجسته بسیاری دارد. یکی از ویژگی‌های آن، مطالب قابل فهم و درک مطلب‌های ساده است.

مولفان مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills

این مجموعه آموزشی توسط Ruth Gairns و Stuart Redman تألیف شده است. کتاب‌های آموزشی منتشر شده از سوی این دو نویسنده بسیار معتبر و محبوب هستند. تکنیک‌های آموزشی جدیدی در کتاب oxford word skills مجموعه آورده شده است. از طریق این تکنیک‌ها به راحتی می‌توان میزان دانش خود را سنجید و ارتقاء داد. این مجموعه آموزشی معدنی از طلاست. بیان ساده، متن‌های روان و درسنامه‌های قابل فهم، کلید اصلی کتاب oxford word skills محسوب می‌شود.

قابل ذکر است که این مجموعه در حال حاضر در سراسر جهان تدریس می‌شود. اگر سراغ یک مجموعه آموزشی با کیفیت هستید، خرید کتاب Oxford Skills را از دست ندهید. در ادامه به ویژگی‌های بیشتری از این مجموعه آموزشی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


منبع