کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب هنر خوب زندگی کردن

کتاب هنر خوب زندگی کردن یکی از آثار بی نظیر نویسنده ی بزرگ سوئیسی رولف دوبلی است که در سال ۲۰۱۷ به رشته ی تحریر در آمد.

این کتاب در دسته ی کتاب های انگیزشی قرار می گیرد که بار ها و بار ها به چاپ رسیده استو برای تهیه ان می توانید به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

موضوع این کتاب در رابطه با رشد فردی می باشد.

اندکی از انتشار این کتاب نگذشت که به فروش بالایی دست پیدا کرد و به همین علت مترجمان سراسر دنیا تصمیم گرفتند این کتاب را به زبان های مختلف ترجمه کنند.

در کشور ایران نیز هنر خوب زندگی کردن برای اولین بار توسط عادل فردوسی پور،بهزاد توکلی و علی شهروز به زبان فارسی ترجمه شد که به دلیل سادگی و شیوایی متن مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

این کتاب حاوی جملات و داستان های جذاب و اثر گذار است که در بهبود کیفت زندگی انسان ها نقش بسزایی دارد.

هدف رولف دوبلی از نوشتن این کتاب این بود انسان ها به آن میزان از شناخت دست یابند که هرچیزی را که برای داشتن یک زندگی خوب به آنها کمک می کند را به دست آورند.

می توان گفت تمام هدف دوبلی از نوشتن این اثر بالا بردن درجه ی کیفی زندگی انسان ها بوده است که آمار ها نشان می دهد که تا حد زیادی موفق بوده است.

نوع محتوای اسن اثر به گونه ای است که می تواند در زمان کوتاهی تاثیر بلند مدت و همیشگی بر مخاطب بگذارد.

هنر خوب زندگی کردن پنجاه و دو فصل دارد که که هر کدام از فصل ها به موضوعات متفاوتی می پردازند و البته این فصل ها کوتاه هستند و به هیچ وجه حوصله ی خواننده را سر نمی برند.

این اثر به ما می آموزد که تواضع و فروتنی را در وجود خود تقویت کنیم چرا که هرچقدر متواضع تر باشید راحت تر می توانید با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد