کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز

 فارسی یازدهم خیلی سبز همانطور که می دانید هدف از چاپ کتاب های کمک درسی قبولی دانش آموزان در امتحان های کلاسی و یا آزمون های سراسری و کنکور است.کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز همانطور که از نامش پیداست متعلق به پایه یازدهم است.این کتاب توسط نویسندگانی چون افشین محی الدین،جلال الدین دهقانی و ابوالفضل غلامی در ۳۱۵ صفحه به رشته ی تحریر در آمده است و توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کتاب به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

انتشارات خیلی سبز یکی از پر طرفدار ترین انتشارات در زمینه ی کتاب های کمک درسی است و آثار آن به سبب متن ساده و بدون ابهامی که دارد مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است.

کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز شامل درسنامه مطابق عنوان های کتاب درسی،تست های چهار گزینه ای و پاسخنامه تشریحی می باشد.

درسنامه ی کتاب بسیار روان و سلیس است و دانش آموز به خوبی آن را می فهمد.این درسنامه سه بخش دارد که شامل لغات و املا،محتواها و آرایه های ادبی و نکته های دستوری می شود.

سوال های تستی چهار گزینه ای کتاب،شامل سوال های پر تکرار کنکوری و سوال های تالیفی می باشد و پاسخنامه ی آن نیز بسیار کامل است و در کنار نشان دادن پاسخ صحیح نکات کلیدی را نیز مجددا تکرار می کند تا ملکه ی ذهن دانش آموز شود.

نکته ی مثبت و قابل توجهی که وجود دارد در رابطه با جلد کتاب است که به شکل یک شناسنامه طراحی شده و در آن مشخصات حافظ شیرازی آورده شده است.همین طراحی جلد زیبا سبب می شود که دانش آموزان بیشتر به آن علاقمند شوند.

اگر در شرف شرکت در کنکور هستید و یا در امتحان های کلاسی مدرسه ضعیف عمل میکنید پیشنهاد می کنیم با خریداری این کتاب و مطالعه ی آن سطح علمی خود را بیش از پیش بالا ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد