کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

همه چیز درمورد کتاب دیوانگان ثروت ساز


کتاب دیوانگان ثروت ساز یکی از بهترین آثار انگیزشی به نویسندگی دارن هاردی آمریکایی می باشد که در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت.زمان زیادی از چاپ آن نگذشته بود که توسط مترجمان جهان به زبان های مختلف ترجمه شد.

برای اطلاعات بیشتر می توان به سایت ماوی بوک مراجعه کرد.

دیوانگان ثروت ساز در همان ابتدا به فروش فوق العاده ای دست یافت و به همین دلیل مترجمان ایرانی هم به فکر ترجمه ی این اثر بی نظیر افتادند.

در ایران یکی از بهترین ترجمه های فارسی متعلق به شادی حسن پور است که افراد زیادی طرفدار آن هستند.

دلیل این استقبال روان بودن مطالب و استفاده نکردن از کلمات گنگ و سنگین می باشد.

موضوع اصلی این کتاب ارائه ی راه حل هایی برای کار آفرینی است بنابر این کسانی که به تازگی کاری را آغاز کردند و یا در فکر شروع کاری هستند لازم است که حتما این کتاب را بخوانند.

دیوانگان ثروت ساز همه ی فوت و فن های لازم جهت راه اندازی کسب و کار را به مخاطب یاد می دهد به طوری که بعد از یادگیری آن افراد حتما به موفقیت دست می یابند.

این اثر سرشار از نکاتی است که برای پس انداز کردن سرمایه و رونق گرفتن کسب و کار بسیار کارآمد می باشد.

اگر در ابتدایی مسیر کسب و کار هستید و از سختی های این راه هراس دارید توصیه می کنیم حداقل برای یکبار این کتاب را بخوانید تا بفهمید که دلیلی برای ترس وجود ندارد.

دارن هاردی کتاب خود را در هشت فصل جمع کرده است که در هر فصل نکات جدیدی به خواننده یاد می دهد که برای مدیریت کردن کسب و کار او بسیار مفید است.

همچنین لازم به ذکر است که دارن هاردی در این کتاب از تجربه های زندگی خود و فراز و نشیب هایی که بر سر راه او وجود داشت و سختی های آن سخن گفت که از این نظر هم برای مخاطب ارزشمند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد