کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب درمان شوپنهاور را بیشتر بشناسیم

درمان شوپنهاور  در چهل و دو فصل نوشته شده که هر فصل به مطالب مختلفی می پردازد.این کتاب در رابطه با جلسه های گروه درمانی است.این کتاب به دلیل ارائه شیوه ی درمانی خاص خود مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است.

این کتاب که در دسته کتاب های روانشناسی قرار می گیرد توسط نویسنده برجسته دکتر اروین یالوم در ۴۴۸ صفحه به نگارش در آمده است.برای دریافت اطالاعات بیشتر به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.

نویسنده در این کتاب به دغدغه های انسان و اهمیت روابط انسانی می پردازد.در این کتاب دو سرگذشت در زمان های مختلف روایت می شود.یکی در رابطه با فیلیپ که نمونه ی زنده ی شوپنهاور است و دیگری زندگی گذشته ی شوپنهاور است.

در این کتاب قهرمان داستان یعنی فیلیپ با مردن خود کنار می آید و و به بقیه هم کمک می کند که با مرگ‌رو به رو شوند و آن را شکست دهند.

دکتر یالوم در این کتاب به روابط انسان ها با یکدیگر و با دنیای پیرامون تاکید می کند‌.این کتاب که از زبان شخص سوم شرح داده می شود پریشان حالی دو شخصیت اصلی آن یعنی فیلیپ و جولیوس را به تصویر می کشد.

کتاب درمان شوپنهاور به علت فروش فوق العاده ای که بعد از انتشار داشت در سراسر دنیا به زبان های مختلفی ترجمه شد.در ایران هم توسط مترجمان کاربلدی ترجمه شد که بهترین ترجمه متعلق به خانم سپیده حبیب می باشد که بسیار طرفدار دارد.علت این امر این است که خانم حبیب این کتاب را به شکل ساده و روان ترجمه کرده به طوری که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند.

از آنجا که این کتاب به دغدغه های همیشگی بشر مثل رویایی انسان با خود،با مرگ و با جامعه پرداخته پیشنهاد می شود حتما آن را تهیه و مطالعه کنید.

ترکیب سه مبحث فلسفه،روانپزشکی و ادبیات باهم منجر به پدید آمدن این اثر بی نظیر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد