کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب خوان

وبلاگی برای دوست داران کتاب

کتاب پس از تو را بیشتر بشناسیم

پس از تو  یکی از آثار خوب نویسنده ی معروف بریتانیایی جوجو مویز است که در ۵۶۰ صفحه نوشته شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ماوی بوک مراجعه کنید.این کتاب پر فروش در سراسر دنیا به زبان های مختلفی ترجمه شده است همچنین در ایران توسط لیلی قاسمی و اعظم قاسمی به فارسی بازگردانی شده است و توسط انتشارات نشر آثار برات در بهار ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است.این کتاب در زمره کتاب های ادبی و رمان ها قرار می گیرد.گفتنی است که این کتاب در حقیقت ادامه ی کتاب من پیش از تو می باشد که آن هم یکی دیکر از آثار جوجو مویز است.

جوجو مویز تاکید کرده بود که  به هیچ وجه قصد ادامه دادن کتاب من پیش از تو را ندارد اما به دلیل استقبال بی نظیر مخطبان و پیام ها و ایمیل های بیشمار آنها تصمیم به نوشتن کتاب پس از تو گرفت.

لازم به ذکر است که پس از تو در سال ۲۰۱۵ نوشته شده است.

نویسنده در این اثر می گوید که انسان توانایی فوق العاده ای در برابر رویداد های غم انگیز دارد و می تواند حال بد خود را بازسازی کند و روحیه ی خود را مجددا به دست آورد.در این کتاب مخاطب با اتفاق های گوناگونی مواجه می شود و کاملا با شخصیت اصلی داستان همراه می شود.

در این کتاب مفهوم ها و دیالوگ های پند آموزی به کار رفته است که در نتیجه منجر به پدید آمدن اثری به نام پس از تو شده است.لازم به ذکر است که این کتاب مورد توجه بسیاری از داستان نویسان و ادیبان قرار گرفته است.

وجه اشتراک بین کتاب من پیش از تو و پس از تو این هست که هر دو با یک اتفاق و تصادف آغاز می شوند و بعد بقیه ی داستان شکل می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد